Berita MPSP

Panji Keadilan

Selamat Tahun Baru Cina 2012

Happy New Year kepada kaum cina yang menyambut tahun baru pada bulan ini. Tahun ini tahun naga,tahun yang penuh dugaan.Seminggu kedai-kedai dan permis mungkin tutup. 

Berhati hati dijalan raya. Maklumlah di musim perayaan ini banyak kemalangan berlaku terutamanya di lebuhraya.

Sambutan Tahun Baru Cina kali ini pastinya cukup bermakna kepada 50 keluarga kaum Tionghua di Kadun Bertam,apabila menerima Angpau,hamper dan limau mandarin daripada Ketua Cabang PKR Kepala Batas yang juga Ahli Majlis MPSP Abdul Latif Abdullah pada 15 Januari 2012 di Dewan Maliki Kepala Batas.

Mereka adalah penduduk yang tinggal di Pekan Kepala Batas,Permatang Sintok dan Kampung Bumbong lima sebahagian besarnya adalah golongan yang berpendapatan rendah.

Abdul Latif berkata,sumbangan itu walaupun tidak seberapa namun diharapkan dapat merasai kegembiraan Perayaan Tahun Baru Cina yang akan tiba.

”Sebagaimana tahun-tahun lalu pemberian hamper dan limau ini dan ditambah dengan Angpaw adalah aktiviti tahunan yang dilakukannya sebagai inisiatif mengukukuhkan hubungan antara kaum yang terdapat di daerah ini.”

Turut hadir Ahli-ahli Jawatankuasa PKR Cabang Kepala Batas
.Sumbangan itu sebenarnya memberi makna dalam mengeratkan hubungan baik antara rakyat berbilang kaum di daerah ini terutama dengan Cabang Kepala Batas.


Sekali lagi dari kami ucapkan..Selamat Tahun Baru Cina .


Hanya dengan modal sekali RM25 
anda berpotensi mendapat RM300,000
dalam masa 8 minggu sahaja!
http://www.Step2Rich.net/team2012

Posted by Admin on 12:27 PG. Filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 comments for Selamat Tahun Baru Cina 2012

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Find Us

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery